Situs Desahan

Situs ini lebih kepada suara terbuka buat pelayar dunia maya. Masakan, Hiburan, Politik Seimbang, Sukan, Olahan dari akhbar & artikel blog yang menarik.

Ketik sini akan bantu Blog ini

Khamis, 2 Ogos 2012

ISU SAMAN: HAFIZ SERAH PADA PEGUAM


Meskipun kami tahu jawapan yang bakal diberikan oleh Bintang Akademi Fantasia (AF7), Hafiz, mengenai kes saman RM200,000 yang dikemukakan oleh bekas pengurus pentas Nur Haniza Mohad Azhar atas dakwaan mencederakannya, namun kami tetap mengajukan persoalan itu.

"Maaf no komen," ujar Hafiz seolah bimbang kata-katanya bakal diguna pakai di mahkamah nanti.

"Semuanya kini saya serahkan segalanya kepada peguam untuk tindakan. Dalam hal ini, saya tak boleh ulas lebih lanjut sebab rasa tak adil kepada pihak yang menguruskan kes ini," tambahnya yang hanya dimaklumkan oleh pengurusannya perihal saman itu selepas pulang dari Indonesia, semalam.





Ditanya apakah ini pengalaman pertamanya akan turun naik mahkamah dan bagaimanakah perasaannya apabila menerima surat saman, jawab Hafiz ia bukanlah pengalaman pertama. Namun begitu, secara berseloroh dia berkata tiada apa yang nak diceritakan kerana semuanya telah diuruskan oleh peguam.

"Nak kata yang pertama pun tak jugak... ha ha," ujar Hafiz sambil ketawa ketika ditemubual di majlis berbuka puasa anjuran Astro di hotel Royal Bintang Damansara, Selangor, semalam.



Untuk info, Nur Haniza mendakwa penyanyi yang popular dengan lagu Awan Nano itu, mencederakannya ketika menjalankan tugas sebagai pengurus pentas untuk rancangan “Salih Yaacob Show” di Studio Filem Negara pada 3.15 petang, 17 Mei tahun lepas.

Tiada ulasan: