Situs Desahan

Situs ini lebih kepada suara terbuka buat pelayar dunia maya. Masakan, Hiburan, Politik Seimbang, Sukan, Olahan dari akhbar & artikel blog yang menarik.

Ketik sini akan bantu Blog ini

Sabtu, 25 Disember 2010

Ibu Dan Anak Mati Melekat Kerana Bersetubuh



Kejadian ini sungguh terkutuk. Ibu dan Anak meninggal dalam keadaan sedang bersetubuh. Kisah kejadian ini adalah, persetubuhan antara Ibu yang berusia 30 tahun, dengan anak lelakinya berusia 15 tahun. Keduanya tetap melekat seperti terkunci. Pasangan ini sempat dilarikan ke sebuah hospital di kota Gorontalo Indonesia. “Namun malang, pasangan ini meninggal beberapa jam setibanya di hospital" kata seorang petugas hospital tempat pasangan persetubuhan itu dirawat kepada wartawan Gorontalo Post.

Di Gorontalo, kes ini menjadi aib besar. Baik keluarga mahupun pihak hospital sama-sama menutup kes daripada diketahui orang awam. Namun, dari penyiasatan wartawan Gorontalo Post (Group JPNN) ketika sampai di hospital pasangan bersetubuh ini memang sudah dalam keadaan lemah. Tidak jelas, sudah berapa lama pasangan persetubuhan melekat sehingga tak boleh dilepaskan.

Beberapa sumber lain yang dekat dengan keluarga menyebutkan, sebenarnya pasangan ini sempat bertahan beberapa hari sebelum akhirnya diputuskan untuk membawanya ke hospital dan akhirnya meninggal dunia. Di hospital pasukan perubatan memutuskan untuk membedah untuk memisahkan keduanya.”Pembedahan itu terpaksa dilakukan kerana keadaannya memang memaksanya begitu. Mereka kelihatan sudah lemah, dan terus memburuk,” jelas petugas hospital.

Sayangnya, informasi bila dilaksanakannya pembedahan terhadap keduanya, Gorontalo Post tak berhasil mendapatkan informasi yang pasti. “Kami kurang tahu bila dilakukan pembedahan hanya yang jelas sudah dibedah,” kata sumber Gorontalo Post .”Kami dengar sudah meninggal dunia. Tapi kami tidak tahu bagaimana selanjutnya,” sambung sumber tersebut.

Lebih lanjut informasi yang diperolehi, setelah meninggal jasad ibu dan anak tersebut sempat diletakkan di bilik mayat. Jasad keduanya dibawa pulang oleh pihak keluarga. Proses pengeluaran jasad itu pun dirahsiakan juga. Beberapa sumber mengatakan, jasad keduanya dibawa dengan van ambulance ketika tengah malam. Dan ada sumber mengatakan mayat mereka tidak disimpan di bilik mayat tetapi terus dibawa balik melalui pintu yang dirahsiakan.

Apakah memang ini semua tanda-tanda nyata akhir zaman semakin dekat, kiamat sudah di ambang pintu kedatangan, Wallahu a’lam semoga Tuhan senantiasa membawa kita pada jalan yang lurus dan benar. – borakkosong.com

Tiada ulasan: