Situs Desahan

Situs ini lebih kepada suara terbuka buat pelayar dunia maya. Masakan, Hiburan, Politik Seimbang, Sukan, Olahan dari akhbar & artikel blog yang menarik.

Ketik sini akan bantu Blog ini

Ahad, 1 Jun 2014

Dyana kekal tabur khidmat di Perak


image (21)
TELUK INTAN, 1 JUN: Biarpun kalah tipis dalam Pilihanraya Kecil (PRK) Teluk Intan, Dyana Sofya Mohd Daud bertekad untuk kekal berkhidmat di Perak, khususnya Teluk Intan.

Ia berikutan sokongan padu rakyat Teluk Intan kepadanya, walau pun baru mengenalinya dua minggu lalu.
Beliau hanya kalah tipis sekadar 238 undi 550 undi rosak. kepada Presiden Gerakan Datuk Mah Siew Keong.

“Rakyat Teluk Intan baru mengenal saya dalam dua minggu, tetapi saya menerima jumlah undi sebanyak 19919 undi.

“Saya tidak akan mengecewakan anda,” katanya di Pusat Operasi DAP di sini, sebaik keputusan tidak rasmi diumumkan.

Justeru, beliau bertekad akan terus tinggal di sini bagi terus menabur bakti.

“Saya akan tetap berada di sini dan fokus kepada rakyat Teluk Intan, terutama kepada mereka yang mengundi saya,” katanya lagi.

Dalam pada itu, Pengerusi DAP Perak Nga Kor Ming mengumumkan, Dyana akan diberikan peranan dalam parti peringkat negeri.

“Kita akan melantik Dyana menganggotai Jawatankuasa DAP Perak, serta Pengarah Biro Belia negeri,” katanya.

Tiada ulasan: