Situs Desahan

Situs ini lebih kepada suara terbuka buat pelayar dunia maya. Masakan, Hiburan, Politik Seimbang, Sukan, Olahan dari akhbar & artikel blog yang menarik.

Ketik sini akan bantu Blog ini

Ahad, 1 Jun 2014

Pergaduhan hampir tercetus di SK Kampung Bahagia

image (14)
TELUK INTAN, 31 MEI: Pergaduhan hampir tercetus di antara penyokong BN dan Pakatan di pusat mengundi Sekolah Kebangsaan Kampung Bahagia, sebelum berjaya dihalang polis bertugas.

Sebelum itu, perang mulut berlangsung antara mereka dengan penyokong Pakatan melaungkan ‘BN panda’ dan ‘Tajuddin pencuri’ – merujuk kepada Ahli Parlimen BN Pasir Salak Datuk Tajuddin Abdul Rahman yang singgah di sini pagi tadi – manakala penyokong BN pula dengan ‘pengkhianat’ dan ‘barua’.

Selain beberapa minit yang tegang itu, suasana di sini aman dan meriah, dengan polis yang lebih banyak tersenyum melihat gelagat penyokong kedua-dua pihak.

Turut melawat pusat pengundi di sini adalah Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad dan Ahli Jawatankuasa PAS Pusat Dr Muhaimin Sulam.

Pusat mengundi Sekolah Kebangsaan Kampung Bahagia termasuk dalam unit peti undi kampung Tunku, di mana majoriti pengundi adalah Melayu dan kempen Pakatan diterajui PAS.

Tiada ulasan: