Situs Desahan

Situs ini lebih kepada suara terbuka buat pelayar dunia maya. Masakan, Hiburan, Politik Seimbang, Sukan, Olahan dari akhbar & artikel blog yang menarik.

Ketik sini akan bantu Blog ini

Rabu, 10 Mac 2010

Harussani: PAS angkuh dan sombong kerana enggan bergabung dengan UMNO!

Posted on Wednesday, March 10 @ 01:00:00 PST
Dilulus untuk paparan oleh CyberSniper

Berita
Berikutan kenyataan celupar Harussani bahawa PAS sombong dan angkuh kerana enggan bergabung dengan UMNO menubuhkan Kerajaan Perpaduan di Perak. Tok Guru Nik Aziz sendiri dan kepimpinan PAS bersetuju untuk turun padang dan mengadakan forum bersama Harussani untuk menyelesaikan isu yang melanda ummah ini. Oleh: dewa

"Kenyataan terkini Harussani dalam program dialog di UKM bahawa PAS sombong dan angkuh kerana enggan bergadung dengan UMNO menunjukkan belangnya selama ini. Harussani sekarang terpaksa mencari-cari alasan untuk mengelak dari menghadiri forum bersama Tok Guru Nik Aziz bagi menjelaskan isu ini. Mari lihat 3 tindakan susulan yang dibuat oleh Harussani:

Berikutan kenyataan celupar Harussani bahawa PAS sombong dan angkuh kerana enggan bergabung dengan UMNO menubuhkan Kerajaan Perpaduan di Perak. Tok Guru Nik Aziz sendiri dan kepimpinan PAS bersetuju untuk turun padang dan mengadakan forum bersama Harussani untuk menyelesaikan isu yang melanda ummah ini.

Kenyataan Harussani yang menempelak PAS kerana memilih untuk setia bersama DAP dan Pakatan, dan bukannya UMNO menimbulkan kemarahan jemaah dalam PAS. Persoalannya, adakah Harussani cukup jantan untuk menghadiri forum tersebut?

Demi kebenaran dan keadilan, Harussani dibenarkan membawa geng-gengnya dari UMNO dalam forum tersebut, sebagai ahli panel.

Kini, Harussani ada 3 pilihan:

1. Menjadi anak jantan dan menghadiri forum tersebut dan menjawab isu-isu yang berbangkit.

2. Lari dari forum dan dicop pengecut dan barua UMNO seumur hidupnya.

3. Membuat sidang media menarik balik kata-katanya sebelum ini.

Mari lihat apa yang akan dipilih oleh mufti pujaan hati ahli-ahli UMNO ini.

Berjudi dan bertaruh itu haram. Sekiranya bertaruh itu halal, saya sanggup bertaruh bahawa Harussani akan lari sebagai pengecut dengan 1000 alasan.

Wassalam

"
TranungKite

Tiada ulasan: