Situs Desahan

Situs ini lebih kepada suara terbuka buat pelayar dunia maya. Masakan, Hiburan, Politik Seimbang, Sukan, Olahan dari akhbar & artikel blog yang menarik.

Ketik sini akan bantu Blog ini

Jumaat, 30 Oktober 2009

Pengkid di Blog Mazidul

Blogger iDAN berkata... di Blog Mazidul

DBP masih tak punyai istilah atau maklumat tesaurus pengkid.

Saya jenuh memikirkan kenapa wanita tertarik dengan pengkid. Takut mengandungkah? Kekasihnya sebelum ini lembut sangatkah? Jiwanya merabankah? Nafsu kekasihnya pengkid saya tak mahu fikir. Saya yang punyai nafsu 1:9 pun payah nak faham nafsu sendiri!.

Tapi saya berandaian, kekeliruan, jiwa atau batiniah ini yang lebih. Tak dapat memikirkan mana yang mati mana yang hidup. Mana yang seharusnya lebih berkembang tegar mana yang harusnya jumud kaku.

Jika semua wanita di mayapada ini menyintai pengkid & sanggup meninggalkan lelaki@suami sendiri. Aduh! mana mungkin zuriat manusia akan berkembang biak.

Saya pernah bertembung dengan kekasih dua sejoli ini (pengkid & wanita cantik banget). Pengkid itu taklah semachoo mana. Cemburu pun ada sebabnya kita pun payah nak goda wanita secantik itu. Golongan ini bukan calang-calang orang. Maka itu ada ketika tindakan mereka memang sukar diduga!. Sementelah kehadiran mereka pun sudah sepelik gitu.

Jumaat, 2009 Oktober 30 08:38:00 MYT

Tiada ulasan: